tirsdag 15. mars 2011

SKI!

I dag har jeg hatt en alldeles herlig dag i skisporet... de av dere Som følger med på faceboOk er klar over denne dilla jeg har fått, men andre er kanskje ikke kjent med dette..: I midten av januar kjøpte jeg mitt aller første par ski noensinne (jeg har eid ski før, men da var jeg liten og hadde i hvertfall ikke kjøpt dem selv..! ) , og siden ahar jeg vært fullstendig oppslukt! Jeg har gått på skøytekurs for ski og jeg har gått på klassisk tekknikkurs, og gleden av å gjøre dette er bare enorm! Jeg har vært ute og gått 3-4 ganger i uka siden da - mest i lysløypa etter mørkets frembrudd på kveldene. Forbedringene har kommet raskt og det er helt klart en motivasjonsfaktor i seg selv..! Tenker jeg er i en fase nå hvor jeg driver og når mitt potensiale, og at neste sesong vil kreve mer av meg for å forbedre teknikk og tider. Det spiller ingen rolle - jeg har det bare moro når jeg går på ski!

Lørdag den 12.03.11 var jeg på  Budor for aller første gang. Jeg var der sammen med Knut Vålstuen, og vi hadde en kjempefin dag på fjellet med knallblå himmel og varm sol! Det var en tur på ca. 3 mil - ikke helt sikker. Vi hadde det kjempebra, og Knut var perfekt som turkamerat! :)



Idag, 15.03.11 har jeg gått opp til Ørtjern, over til Varden i Hernes og tilbake sammen med Henning Olsen - den nye app'en på telefonen min sier at vi har gått 33,4 km. Kjempefin tur med variert terreng, og Henning er også en perfekt turkamerat! Storveis dag - jeg har skøytet mye, og savnet de lange stavene mine.. hadde deilig glid på skiene hele veien, litt dårlig feste oppover i klassisk.
Se kartet over ruta, alt om tid og stigning, distanse osv her!

Det var vel ingen som kjenner meg som noensinne ville trodd at dette var sant, men slik er livet - fullt av overraskelser!

JEG ELSKER Å GÅ PÅ SKI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar