fredag 26. mars 2010

Mer om tapetene..

Det er jammen ikke lett å velge - syns det er mange fine tapeter som jeg godt kunne tenke meg å prøve, men føler veldig for å være forsiktig også...!
Er fristet til å tenke litt mønster og dristighet, men samtidig er jeg opptatt av at vi skal kunne leve med tapetene over et stykke tid uten å bli lei dem. . .
I tillegg er jeg opptatt av å finne de tapetene som gir mest rettferdighet til de møblene jeg tenker vi skal ha etterhvert. Farger og stemning er altavgjørende!

Oooh, dette er som sagt en herlig tid - er utrolig spent på det endelige resultatet..!

Sjekk utvalget (begge kolleksjonene er EasyUp-varianten) :
decorama-kolleksjonen
borosan-kolleksjonen

I tillegg har Älvsbyhus sitt eget utvalg av våtromstapeter og vinylgulv til bad/wc/vaskerom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar